bezorgd in je brievenbus  |  gratis applicatie tool |  boven 20,- gratis verzonden

Wil je ons volgen?

Volg ons via de socials en mis geen toffe actie!

    

Onze beloften

  • gratis applicatie tool
  • boven 20,- gratis verzonden
  • bezorgd in je brievenbus
  • duidelijke handleiding

Wij zijn aangesloten bij:

Webwinkel Keurmerk

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over een product van ons? Allereerst vinden we dat natuurlijk ontzettend jammer en we gaan ons best doen om van jou weer een blije klant te maken! Wij hebben de volgende klachtenprocedure:

Stap 1
Stuur ons binnen 7 dagen na het ontvangen van jouw muursticker een e-mail met jouw klacht via het e-mailadres info@tekstopdemuur.nl. Beschrijf in deze e-mail duidelijk je naam, om welk product het gaat, wanneer je het product hebt besteld, wat jouw klacht is en hoe we jou kunnen bereiken met een oplossing. Binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst van jouw e-mail, sturen we je een antwoord. Duurt het langer om een oplossing te vinden voor jouw klacht? Dan geven we een indicatie binnen welke termijn je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Indien je klacht gegrond is, vervangen of repareren wij het product kosteloos. Komen we samen niet tot een oplossing? Dan volg je stap 2.

Stap 2 
Komen we samen niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Volg deze link voor meer informatie en het melden van jouw klacht. Komen we met behulp van Stichting WebwinkelKeur niet tot een oplossing? Dan volg je stap 3.

Stap 3
Komen we met behulp van Stichting Webwinkelkeur ook niet tot een oplossing? Dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.